بالابر سیم بکسلی

بالابر سیم بکسلی جرثقیل

بالابر‌ سیم بکسلی محصولی بسیار محبوب است و دلیل این محبوبیت نداشتن محدودیت در ظرفیت وزنی است. همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد،‌ بالابر‌های زنجیری تا ظرفیت وزنی 5 تن را پشتیبانی می‌کنند؛ اما در بالابر‌های سیم بکسلی محدودیتی در تامین ظرفیت وزنی وجود ندارد. بالابر‌های سیم بکسلی دارای تنوع قابل قبولی‌ هستند. همچنین برند‌های مختلفی این نوع بالابر‌ها را تولید می‌کنند. شرکت فیروزا از بین تمامی برند‌های موجود در دنیا،‌ برند دماگ آلمان را جهت تامین بالابر‌های مورد نیاز خود انتخاب کرده است. 

بالابر سیم بکسلی برقی یا همان Electrical Wire Rope Hoist انعطاف تناژی بالایی دارد و می‌تواند در بسیاری از ظرفیت ها مورد استفاده قرار گیرد؛ قدرت و کارایی بالا، دقت در کنترل حرکات بارها، استفاده در ارتفاع های مختلف تنها بخشی از مزایای بالابر سیم بکسلی در جرثقیل ها است. همچنین کارکرد بدون آلودگی صوتی و قابلیت بالای انطباق پذیری در شرایط محیطی مختلف، از دیگر ظرفیت های بالابرهای سیم‌بکسلی است.

مزایای بالابر سیم بکسلی

همانطور که اشاره شد، سرعت و دقت در کنار انعطاف کاربرد از محبوب‌ترین مزایای این دسته بالابر بوده که استفاده از آن را بیش از پیش گسترده کرده است. توانایی به کار گیری و ساخت برای تناژهای بسیار بالا بدون هیچگونه آسیب از دیگر مزایای آن است. با توجه به این ویژگی‌ها طبعا قیمت بالابر سیم بکسلی از نوع زنجیری آن بالاتر است. 

  • گروه کاری بالابر سیم بکسلی در استانداردهای گوناگون
 ( 1DM – 5M )   FEM
  ISO   ( M1 – M8 )
بالابرهای سیم بکسلی با F و D و E در کلاس بندی های حفاظت برق طبقه بندی می شوند.



شما می‌توانید بهترین بالابر سیم بکسلی را متناسب با کارکرد مورد نیاز مطابق با استانداردهای اروپایی از فیروزا تهیه کرده و از مهندسین متخصص ما مشاوره بگیرید.

بالابر سیم بکسلی دماگ

خبرنامه فیروزا

تماشا تحول در صنعت

اگر عضوی از خانواده صنعت ایران هستید و هنوز عضو خبرنامه فیروزا نشده‌اید، با پر کردن فرم، عضوی از خانواده فیروزا شده و خبرنامه را دریافت کنید.

فرم دانلود خبرنامه فیروزا

جهت دانلود خبرنامه